Apple’daki ısırığın gerçek anlamı meğer buymuş

Apple Logosundaki Çılgın Gerçek: Bayt Kelimesine Gönderme mi?

Bir TikTok kullanıcısı, Apple logosundaki ısırığın sadece estetik bir detay olmadığını iddia ediyor. Aslında ısırığın temel birini, yani bayt kelimesini simgelediğini iddia ediyor. Bu iddia, Apple kullanıcıları arasında büyük bir heyecan yaratırken, logoyu tasarlayan Rob Janoff ise bu iddiaları reddediyor.

ISIRIĞIN GERÇEK ANLAMI

Rob Janoff, ısırığın asıl sebebini açıklayarak, bunun elmayı kirazdan ayırt etmek için eklediğini söylüyor. Aynı zamanda, logoyu tasarlarken bilgisayar terminolojisinden de pek anlamadığını itiraf ediyor. Ancak, bu tesadüfi detay logoya farklı bir kültürel derinlik katmış.

İLHAM ALAN BİR LOGO

Apple logosu zamanla birçok farklı teoriye ilham vermiş, Newton’dan Turing’e, hatta Adem ile Havva’ya kadar birçok farklı figüre referans olmuş. Ancak Janoff’un basit açıklaması her şeyi netleştiriyor: “Elma olduğu hemen anlaşılsın diye ısırık ekledim.”

Related Posts

Türkiye kıyılarında köpekbalığı sayısı artıyor mu?

Türkiye kıyılarında köpekbalığı sayısı artıyor mu?

ALS hastalarına müjde: İnsan dokusu gibi nefes alan yeni bir model geliştirildi

Amyotrofik lateral skleroz (ALS), istemli kas hareketlerini kontrol eden sinir hücrelerinin yavaş yavaş işlevini yitirmesiyle ortaya çıkan ilerleyici ve ölümcül bir hastalıktır. Beyin ile kaslar arasındaki iletişimin kopması, kaslarda güçsüzlük, felç …

Hurriyet.com.tr artık TEKNOFEST Sosyal’de!

Türkiye’nin önde gelen haber sitelerinden Hürriyet.com.tr, milli teknoloji hamlesinin simgesi TEKNOFEST’in kendi sosyal medya platformu olan TEKNOFEST Sosyal’deki yerini aldı. Bu entegrasyonla birlikte, teknolojiye meraklı gençler güncel haberlere ve festivalle ilgili detaylı içeriklere daha hızlı ulaşabilecek.

D Tech Cloud, perakende sektöründe dijital dönüşümün nabzını tuttu

Yerli bulut teknolojisi şirketi D Tech Cloud, perakende sektörüne özel dijital dönüşüm çözümlerini, sektörün öncü markalarıyla buluşturduğu ‘Cloud Retail Summit’ etkinliğinde tanıttı. İstanbul Kemer Country Hotel Club’da düzenlenen buluşmaya; Getir, FLO Grup, Arzum, Koton, A101, Carrefour, Colins, Gloria Jeans, İpekyol, Madame Coco, Naf Naf ,Saruhan (Fakir) ve sektörün lider birçok markasının üst düzey yöneticileri ile strateji ve dijital dönüşüm ekipleri katıldı.

Araştırma: Uykusuzluk beyni yaşlandırıyor

Araştırma: Uykusuzluk beyni yaşlandırıyor

Drone sürüleri zihinle uçuyor! Beynin komutası

İnsansız hava araçları (UAV), yani drone’lar, tarımdan güvenliğe, lojistikten sinematografiye kadar birçok alanda hayatımızın vazgeçilmez bir parçası haline geldi. Ancak bu araçların kontrolü genellikle karmaşık kumandalar, radyo denetleyicileri veya …